Annons:
Etikettallmänt
Läst 5138 ggr
nickiee
2014-09-01 09:26

min stickring

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

köpte för ett litet tag sen en stickring på Panduro passade på då dom sålde det billigt ord pris va 139 kronor men då jag köpte det kostade det 41.70 kronor .ingick  3 nystan a 50 gr  + 2 mini nystan + stickring å beskrivning på den mössan i bild + krok…. jag gjorde en halsduk istället å det blir så mjukt å skönt å går jätte fort å göra tog tid 1 nystan på 50 gram  tog 1 1/2 timme + att jag fikade med under tiden …jag blev helt såld på detta så jag har köpt från Canada nu 5 st ringar till i olika storlekar + 4 st ovala fick ett bra pris på alla dom 9 stycken     . 241 kronor + porto + tull får hem dom inom kort lägger in bild då  .nu ska jag försöka få tag i   S - ringar med . å så här blev första arbetet  dock så blev jag lurad på färgen på garnet när jag skulle köpa 1 nystan till fråga personal om det va den grå i å hon sa ja . blev mycket ljusare grå än vad som fanns med när jag köpte kittet .men tur är att det är jag som ska ha den å inte någon som beställt den …är 200 gram på denna

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Annons:
nickiee
2014-09-01 09:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

å här är nr 2 på gång började i förgår på denna . gjorde bara något varv då .blir med en halsduk . är kul å göra detta

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[JeanetteK]
2014-09-01 09:30
#2

Snyggt! Jag har också en stickring. Det är jätteroligt och går otroligt fort!

nickiee
2014-09-01 09:31
#3

2…tack ja det är så kul å går fort

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

nickiee
2014-09-20 10:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

nu har jag fått hem mina stick ringar . men är mycket besviken då alla ovala är trasiga 3 fattas det 1 pigg på men tur är det den på gaveln på ovansidan  men den cerise är av på mitten på ena långsidan .men går nog att laga med superlim . + jag fick med lite mönster

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

majkatt
2014-09-20 20:47
#5

Va tråkigt när man köper nått och det är trasigt, särskilt när man köpt från utlandet, det blir så jobbigt att klaga då.

Upp till toppen
Annons: