Annons:
Etikettinspiration-bilder
Läst 1492 ggr
majkatt
12/15/15, 7:05 AM

Segt

Har en virkning (en fönsterbonad till fönstret på ytterdörren) och en stickning (en duk) på g men har för stunden tappat lusten och känner att allt är tråkigt. Tittar i alla mina böcker och mönster samling börjar med nått men känner att det inte är kul repar och kollar vidare. Har mycke garn hemma men tycker att jag inte har garn till nått. Hoppas det vänder det brukar det. Vad håller ni på med. Bomba med idéer och bilder tack.

Annons:
Lisabet
12/16/15, 5:25 PM
#1

Jag håller på med en mössa i tvåändsstickning. Det går mycket saktare än vanlig stickning, så det lär ta sin lilla tid. Det är bara bra, för sen vet jag inte vad jag vill sticka.

nickiee
12/20/15, 12:26 PM
#2

man får sina svackor å känner så där med olika handarbeten .

själv håller jag på å tar itu med alla påbörjade monster å tyvärr har man ju en del såna men det minskar på dom tur det .

ska börja med en pläd på min nya s-loom ring jag köpt kolla länken

http://stickning.ifokus.se/discussions/566ebabdce12c45670002933-loom-stickning#3 

du kommer igång igen 🌺

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

majkatt
1/13/16, 7:54 AM
#3

Jag har lagt undan fönsterbonaden igen hinner med den till nästa jul den ska va en julbonad

majkatt
1/13/16, 7:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Duken är klar. Sen har jag börjat på en klänning men har dock inget mönster att länka till den va med i kreativ stickning nr7/15

nickiee
1/13/16, 2:03 PM
#5

4… så fin  å härlig färg .

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

majkatt
1/14/16, 8:49 PM
#6

Tack, jag älskar lila.

Annons:
Sjuttan
1/24/16, 5:45 PM
#7

Hallå majkatt. Kolla vilka virkböcker som finns på biblioteket om du inte gjort det. Jag tycker det ger mycket inspiration! Aa.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

majkatt
2/6/16, 9:49 AM
#8

Tack #7 det ska jag göra

Upp till toppen
Annons: