Jag gjorde det!
Skam den som ger sig!
Jag frågade efter råd här för ett tag sedan, efter något lättstickat. Jag har bara stickat efter mönster en gång tidigare i mitt liv, när jag väntade min dotter. Nu har det gått 33 år och min utbrända hjärna är inte som den en gång varit, varför det varit en utmaning att förstå instruktionerna i mönstret.
Visar nu det färdiga resultatet.
Äntligen är åkpåsen färdig stickad och ihop sydd och ligger nu mellan två fuktiga handdukar för att slätas ut. Jag klarade det alldeles själv! Jag har rivit upp flera decimeter och stickat igen och igen… och jag får verkligen ge mig själv en eloge för min envishet och att jag inte ger mig. Det enda smolket i bägaren är att jag aldrig gjorde knapphål. De blev så fula, så jag bestämde mig för att antingen sätta röda eller blå tryckknappar, eller virka öglor till knappar. Ja, jag får se vad det blir. Det var roligt och sticka så jag kommer nog göra det igen.
”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”
Fantastiskt fin!
Verkligen bra jobbar 🌺
Har du någon länk till mönstret? =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Jättefin verkligen.
Tack så hjärtligt Saffran0Spice och majkatt!
Jag har köpt mönstret, men ska skanna in det så kan du få det.
#3 Det vore jätte snällt! Tack =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
#4 Jag har skickat mönstret i ett pm till dig. 🙂
Men åh så fin! Mycket bra gjort! Grymt jobbat! ❤️🤗
Tack Jeanette! ❤️🌺Fick blodad tand så nu håller jag på med en kofta till 6 månader. 🙂
Vilken funktion fyller det lilla hålet framtill?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#8 Det är för att kunna spännas fast i bilbarnstolen. 🙂